Judoclub

Olen

Als het kriebelt, moet je sporten

Judoclub Olen v.z.w. geeft je hier toe een uitgelezen kans. Vanaf 1 september tot 31 oktober tijdens onze trainingsuren, heeft men de mogelijkheid om 8 keer gratis mee te trainen (*). Judoclub Olen v.z.w zet zijn deuren dan open voor alle sportievelingen die hun kriebels kwijt willen en wensen kennis te maken met de geheimen van de judosport. Wij stellen onze beste trainers en judoka’s ter beschikking om u tijdens deze dagen op dat vlak te verwennen. Dit voor kinderen vanaf 4 jaar tot een leeftijd van …. Zowel vrouwen als mannen, moeders als vaders, broers of zusters m.a.w. het hele gezin is welkom.

Onze trainingsuren en -dagen vind je hier. Kom gerust eens kennis maken met deze mooie sport.

Wat moet je doen om deel te nemen aan deze initiatie judo?

Je zorgt ervoor dat je 5 à 10 minuten voor de aanvang van het opgegeven tijdstip op de gegeven plaats aanwezig bent.

Wat heb je hiervoor nodig?

Een stevige jogging is reeds voldoende.

En valt er hierbij wat te verdienen?

Voor alle deelnemers is er een enige en echte judokriebel diploma op naam.

Tot dan! Voor meer inlichtingen kan je terecht bij: Geboes Jan, Grensstraat 20, 2250 Olen gsm: 0472/415565 e-mail: info@judoclubolen.be of activiteiten@judoclubolen.be . Of in de sporthal tijdens onze trainingen.

(*) De 8 gratis trainingen dienen opgenomen te worden in een periode van 30 dagen. Voor de 4- en 5-jarigen komt dit dus neer op slechts 4 gratis trainingen, omdat zij slechts 1 keer per week trainen.

Jeugdjudofonds

In 2021 werd onze club in het kader van het jeugdjudofonds opnieuw beloond met een gouden label!